Заглавието казва достатъчно. Въпроса ми е, тия джвъги на отделен бушон ли са или как се управляват ? На пръв прочи т елементарен проблем, който не заслужава внимание...... но немога да мина технически преглед, ако тия две крушлета не просветнат.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Предните габарити не светят, а крушките са наред
Collapse
X
-
Провери предпазители F1, F5 и F11 дали са здрави (таблото с предпазителите под волана).
Ако са здрави, проблемът може да е в зелената кутия вдясно от таблото с предпазителите.
На първо време виж да няма подваден конектор (на гърба на зелената кутия)
Като дадеш контакт и изгаснат чек индикациите, тази която изобразява крушка и се намира най-вдясно не изгасва ли няколко секунди след останалите?Last edited by ecotronic; d.m.y г., 18:05.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
-
Имам индикация, че има изгоряла крушка и понеже всичко останало свети, помислих си за габаритите. Да, ама като тръгнахме да ги сменяме, те се оказаха здрави и понеже беше вече късно ги оставихме за "друг път".... Да ама заради това не минах технически преглед....
Ще проверя предпазителите под волана, а до кутията как се стига ? Дясно ще рече до вратата ?Настоящий альфист "крепок духом и слаб на голову".
Comment
-
Първоначално публикувано от Naso Покажи съобщениеИмам индикация, че има изгоряла крушка и понеже всичко останало свети, помислих си за габаритите. Да, ама като тръгнахме да ги сменяме, те се оказаха здрави и понеже беше вече късно ги оставихме за "друг път".... Да ама заради това не минах технически преглед....
Ще проверя предпазителите под волана, а до кутията как се стига ? Дясно ще рече до вратата ?
Провери за не-добре включен конектор, студени спойки или изгорял транзистор вътре в нея.
PS:
Сигурен ли си, че крушките са с нормалната мощност, че контактуват добре в цоклите?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
Сигурен ли си, че крушките са с нормалната мощност, че контактуват добре в цоклите?Защото тогава често се стапя калая на долния контакт на крушката, намалява се изпъкналостта му и не контактува, а като свалиш и мериш крушката си е здрава
...
155 1,6 TS 16V `96
166 2,4 JTD `99
147 1,9 JTDm 8V `07
Comment
-
Когато включиш габаритите, премери с мултицет напрежението на двата кабела към цокъла спрямо корпус на колата (пробождайки изолацията).
Ако измериш 0 волта, и предпазителите са здрави, ориентирай се към пинове 4 и 6 от конектор D на зелената кутия до предпазителите. Лош контакт, студени спойки, нещо изгоряло вътре в модула.............
Ако измериш около 12 волта един от двата кабела, търси причината в лош контакт на крушката с цокъла.
Ако измериш около 12 волта и на двата кабела, търси липсваща маса (-12 V) на съответния кабел.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Изплющяло транзисторче в клюкарката ако бушоните са здрави0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Naso Покажи съобщениеОказаха се цоклите на самите крушки и верно имаше разтопен калай/олово или каквото е там. Вече светят, ама им нямам много вяра. За пред властите минаха и пак имаме преглед.....
При мен беше същото и след като ми писна да им бая за да светят, един ден ги изхвърлих и сложих LED крушки. Светят прилично за габарит и са лед - студени.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment